“הצוללות? מדובר בפרשת השחיתות החמורה מקום המדינה”

צוללים לתוך חקירות? העיתונאי עקיבא נוביק אומר בריאיון ללוסי אהריש בדמוקרטTV: “הועדה לחקירת רכש הצוללות וכלי השיט תזמן את נתניהו, הוא יסרב להגיע וגנץ ירוויח רווח פוליטי”

בני גנץ, שר הביטחון, החליט על הקמת ועדת בדיקה ממלכתית, אשר תחקור את רכש הצוללות וכלי השיט.

בריאיון באולפן דמוקרטTV, העיתונאי עקיבא נוביק מסביר מה מניע את ראש הממשלה החליפי: “גנץ לא יכול להפיל את הממשלה, כי ההסכם לא מאפשר לו. במקום, הוא יחכה עד סוף דצמבר, אז הממשלה תתפרק מעצמה. גנץ מבין שאין מנוס מבחירות וכבר מתכנן את מסע הבחירות שלו”.

אז האם ההחלטה על הקמת ועדת בדיקה קשורה לבחירות? “בסוף דצמבר הממשלה תתפרק, כי אין תקציב וייתכן שיהיו בחירות עוד ארבעה חודשים, אבל מעבר לפריזמה הפוליטית – אנחנו מדברים על פרשת השחיתות החמורה מאז קום המדינה. כל מי שנחשף אליה סבור שהפרשה הזו צריכה להיחקר”.

מה קורה בכחול לבן? היא על סף פירוק? ובאיזו קונסטלציה המפלגה תגיע לבחירות?

נוביק: “כחול לבן הייתה התנועה להפלת נתניהו. אנחנו עדים לחורבן של המותג. גנץ מוביל את הפלג בכחול לבן שדוגל בהידברות עם נתניהו. מצטרפים אליו עומר ינקלביץ’, חילי טרופר והוד בצר. יהיה מוזר לראות את גנץ חובר שוב למפלגה שדגלה הוא להחליף את נתניהו. הצעד של בני גנץ למינוי הוד בצר הוא לא מהלך שמתאים למי שמתכונן לבחירות, זה מחיר פוליטי כבד לשלם. אולי הוא יודע משהו שאנחנו לא יודעים”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *