“מה שטוב לנאשם – רע למדינה – ולהיפך”: יוסי לוי עם כל האמת בפנים

צפו במונולוג הנוקב של יוסי לוי מתוך כיכר סחריר, באולפן דמוקרטTV: “ישנן אינספור סיבות להפגנות ולמחאות, אבל המכנה המשותף לכולם הוא אחד והוא יושב בבלפור. לא הייתה תופעה כזו מאז קום המדינה”

יוסי לוי בחר להקדיש את המונולוג השבועי שלו ב”כיכר סחריר” לרבבות המפגינים – אלו שמפגינים נגד המניות והצוללות, אלו המפגינים בגלל הטיפול הכושל במשבר הקורונה, שכבר גבה מספר חללים גדול מאלו שנפלו במלחמת יום-הכיפורים, אלו שמפגינים בגלל המשבר הכלכלי, ובגלל הפגיעה והחלשתם כל שומרי הסף, ההשתלטות על התקשורת, תרבות השקר, הפלגנות וההסתה ואחרים.

“ישנן אינספור סיבות להפגנות ולמחאות”, אומר לוי, מי שהיה יועצו לשעבר של ראש הממשלה, “אבל המכנה המשותף לכולם הוא אחד והוא יושב בבלפור. לא הייתה תופעה כזו מאז קום המדינה. רה”מ מצוי בניגוד עניינים עם המדינה, מרגע שזו הגישה נגדו את כתבי האישום. מה שטוב למדינה, רע לנאשם, ולהיפך. כשרבבות של מפגינים יוצאים שבוע אחר שבוע, הוא נחרד, כיצד זה יוצאים אלפי אנשים, מביתם הממוזג לרחובות ולצמתים? הרי לא יתכן שהם עושים זאת חינם! בעולמו הרדוף, לכל דבר מחיר, לדל ולעשיר, הכול מכיר וסחיר. חיי האומה הפכו למסלול הישרדות אישי, והחזון: הכיסא בממשלה והכורסה במליאה. האויבים? הפעם הם המפגינים, שנהפכו לסוכנים איראנים מחופשים!”.

צפו במונולוג המלא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *