אהוד ברק על אי העברת תקציב: “זה משרת רק את האינטרסים של נתניהו”

ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר תוקף את נתניהו על רקע הניסיונות לטרפד את העברת תקציב 2021: “ברגע שמעבירים, צריך להתמודד עם הבעיות והגזרות הקשות והוא חלילה יכול למצוא עצמו שוב בבחירות. אף כלכלן במדינה לא חושב שהרעיון של לא לעשות תקציב משרת משהו”. צפו

 

אהוד ברק, מי שכיהן כראש הממשלה ובעבר אף כשר הביטחון בממשלתו של בנימין נתניהו ממשיך לתקוף בחריפות את ראש הממשלה על רקע אי העברת התקציב וההסתרה של עסקת המטוסים עם איחוד האמירויות מגורמי הביטחון בישראל.

על הסכם מכירת מטוסי ה-F35 אמר ברק בראיון באולפן דמוקרטTV: “”זה דבר רע שהם מקבלים נשק כל כך מתקדם וזה דבר רע מאוד שנתניהו מנע מישראל להתמקח ולדון עם הממשל לפני שישראל נותנת את הסכמתה על התמורות. הוא פתח פתח לכך שיקבלו את ההסכם הזה גם אחרים”. ברק אף טען כי נתניהו נחל כישלון חרוץ בכל הנוגע לניהול המשא ומתן מול האמריקאים: “לנתניהו יש כושר עמידה תחת לחצים של אטריה רטובה. אפילו שרון אמר שהוא ‘פאניקר'”.

ברק לא תולה המון תקווה בניסיונות האופוזיציה לקדם הצעת אי אמון קונסטרוקטיבית, בעיקר מכיוונה של מפלגת ימינה והעומד בראשה: “נפתלי בנט לא ניתק את חבל הטבור מהימין, הוא עדיין לא במצב שהוא אומר ‘יש פה הזדמנות אני נכנס לזירה ומתמרכז’. הוא יצטרך להשתחרר מסמוטריץ’ ושאיילת שקד תשנה את עורה”.

צפו עכשיו בראיון המלא

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *