יו”ר רע”מ מנסור עבאס ללוסי אהריש: “לא שולל ישיבה עם נתניהו”

האם מה שטוב לכחול לבן יכול להתאים גם לרשימה המשותפת ובבחירות הבאות רה”מ בנימין נתניהו יקבל את תמיכתם של חברי הכנסת הערבים? ח”כ מנסור עבאס: “אם הייתי ח”כ ערבי מן השורה, הייתי אומר שאין מצב שאי פעם נסכים לשבת בממשלה של נתניהו. אבל אני אומר אחרת”

כאשר חושבים על השותפים הטבעיים של בנימין נתניהו, בדרך כלל נהוג לחשוב על חברי הכנסת החרדים ומפלגות כמו ש”ס, אך האירועים האחרונים בכנסת מעלים תהיות על מגעים בין נתניהו לחברי הרשימה המשותפת.

בראיון עם לוסי אהריש במהדורה המרכזית של דמוקרטTV נשאל ד”ר מנסור עבאס, יו”ר מפלגת רע”מ וח”כ בסיעת הרשימה המשותפת, האם הוא רואה את הרשימה המשותפת נכנסת לממשלת נתניהו בהינתן ההזדמנות. לכך ענה עבאס: “אם הייתי ח”כ ערבי מן השורה, הייתי אומר לך שאין מצב שאי פעם נסכים לשבת בממשלת נתניהו. אבל אני אומר אחרת, אני אומר בבקשה. אם רה”מ יגיד ‘אנחנו מעוניינים ברשימה המשותפת ורוצים שהם יהיו חלק ממעגל מקבלי ההחלטות’, תהיה לי ההזדמנות להגיד כן או לא. למה שאגיד לא לפני שאני מקבל הצעה?”

על ההצבעה השנויה במחלוקת בכנסת, אותה ניהל בנושא ועדת חקירה לפרשת הצוללות, אמר עבאס: “למרות שבכל יום שני, כולל יום שני האחרון, הצבעתי אי אמון בממשלה, בתפקיד הזה צריך להתנהל בצורה ממלכתית לפי תקנון הכנסת. כך אני מבין את התקנון וכך ראיתי את העניינים מהמושב כמנהל הישיבה. אני זה שהצעתי להוציא את הודעת הביטול וניסחתי אותה”.

צפו עכשיו בראיון המלא

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *